مصاحبه آرشیو خبر ها
هنوز 2 بازی دیگر با آن ها داریـم !

هنوز 2 بازی دیگر با آن ها داریـم !

آندره آ بارتزالی ، مدافع ارزشمند یوونتوس پس از بازی با فیورنتینا در مورد این بازی گفـت .

بعد از یک نیمه که خوب بودید ، در نیمه دوم بیشتر دفاع کردید

" این مسائل زیاد در ایتالیا اهمییت ندارد ، و زیاد اطمینانی به 1 گل نیست . ما بازی خوبی انجام دادیم ، فیورنتینا حملات زیادی کرد و ما هم به خوبی دفاع کردیم "

" روز پنجشنبه بازی دشواری در مقابل فیورنتینا خواهیم داشت . 2 بازی مهم و حساس در مقابل این تیم خواهیم داشت "

" در مسابقه اتفاقاتی می افتد که پس از آن زیاد اهمیت نخواهد داشت . ما نباید اجازه عبور کسی را دهیم ، اما گاهی این غیر قابل کنترل است . در دقایق انتهایی بدلی خستگی بازیکنی از من عبور کرد که خوشبختانه مشکلی نبود "

" فکر نمی کنم که پیروزی با 1 گل مقابل فیورنتینا چیز بدی باشد . بهرحال ما برای ادامه صدر نشینی نیاز به این 3 امتیاز داشتیم و در نهایت هم آن را کسب کردیم "

غیبت روسی و تاثیر در بازی فیورنتینا ؟

" برای فیورنتینا حیف شد زیرا او مهاجم بزرگی است ، کسی که 14 گل را بثمر رسانده . البته با حضور او هم ما امروز بازنده نمی شدیم ، آن ها مهاجمان خوب دیگری هم داشتند "

" اما او بازیکن بزرگی است . زمانی که شما یک قهرمان را از دست بدهید ، مطمئنا ناراحت و خشمگین خواهید بود "

" ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و باید همین گونه ادامه دهیم . نباید کاری به صحبت های بازیکنان حریف و بحث های بیرون از زمین داشته باشیم ، تا اینجای کار خوب بودیم و باید راهمان را ادامه دهیم . ما باید ترکیبی از بازیکنان با تجربه و بازیکنان را داشته باشیم و این می تواند ما را کمک کند "

" در هر بازی ما تنها به حریف و شرایط بازی فکر خواهیم کرد . در بازی های ما پس از هر تصمیم داور صدای اعتراض و فریاد بازیکنان حریف شنیده می شود ، با این حال ما تنها به پیروزی فکر کردیم "

بازی نکردن اوسوالدو ؟

" این تصمیم مربی تیم بود . اما اکنون بازی نکرد . به هر حال با دو بازی در هفته شما باید همه چیز را محاسبه کنیـد "

" دروازه ما یکبار به خطر افتاد که خطری جدی بود . اما ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم سعی به کنترل بازی داشتیم . در نیمه دوم کمی سختی کشیدیم اما در نهایت 3 امتیاز مهم را کسب کردیم "

" خوشبختانه امروز هم بوفون درون دروازه ما بود و ما را نجات داد . این بازی با سرعت بالا و موقعیت های زیاد بود ، 2 بازی دیگر بصورت رفت و برگشت باقی مانده و گل نخوردن بسیار مهم خواهد بود "

" فیورنتینا برای شکست ما تلاش می کند و در بازی های آینده سعی خواهد کرد که موفق شود . اما بازی رفت و برگشت است و نتیجه در خارج و داخل خانه بسیار مهم است و باید دقت کرد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: